MINCIUNI pe internet ale slugoilor satanei

Un articol calomniator si plin de MINCIUNI

http://www.coruptiainarges.ro/detalii_stiri.php?id=950

O mica analiza

1. Ce crestin ortodox e acela care  scrie numele Stapanului IISUS cu un singur i ca in articolu ala ???????? noi stim din Sfanta Traditie nescrisa ca daca se scrie cu un singur i insemna magar

2.   Am intrebat la Sihla de nena Ion si a zis un monah ca motivu ptr care nu e inselat (nenea Ion) e CA SE SPOVEDEA

3.  In articol zice : “despre”Omul acesta se autoproclamă « proorocul Ilie »”

in

http://www.youtube.com/watch?v=dk09Byxn9-c

la minutu 9:18

zice o femeie : Inainte Mergatorul

nenea Ion : Nu e asta, femeie

femeia zice : Domnul Iisus Hristos

nenea Ion : Nu e asta

la minutu 10:41

 zice un nen  : eu zic ca mata esti Sf Ilie…

nenea Ion : da eu am zis, nicodata n’oi afla

4.  la minutu 1:05

o femeie : asta’i voia Lui (Dumnezeu)?
nenea Ion : asta e voia Lui ‘te impeci .. eu ti’am zis dute si te impaca ca are sa fie ferice de tine
————————

deci intrebare e cine minte ?????? ca nenea Ion a zis alceva pe film si alceva se zice in articolu din ziar asculta inregistrarea

————————

5.  de Constantin Dogaru a zis nenea Ion de mai multe ori ca : Constantin Dogaru e un antihrist ca facut femeile preoti

6. l’am intrebat si pe Efrem (a lu Macrina de la Agapia ) si nici el(Efrem) nu a zis ca e ratacit , doar ca nu’l cunoaste pe nenea Ion si ca stia ca nenea Ion zicea din viitor si din trecut

Leave a Reply

