Agheasma sau apa puturoasa?

​Am primit un telefon si sms-uri pe data de 27 octombrie 2016, in care se spune ca acolo unde is pomeniti cretanii(ereticii ecumenisti) apa nu se face agheasma si se IMPUTE :

Rezumat discutia telefonica :

mi-a zis un baiat (din Bucuresti) ca i-a dat  unu din Bucuresti ce merge unde is pomeniti ecumenistii niste agheasma la conferinta cu pr Sava si ca PUTE, si s-a  dus baiatu asta la mama-sa sa o intrebe si  pe ea , si i a zis(mama lui) ca pute…
Sms-uri : 

Știu și eu o sora care a luat “agheasma” de la man Radu Vodă și s-a împuțit, e recenta treaba de vreo 2 sapt
Și la Craiova se întâmplă, și la Cluj am vb cu mai multa lume

Si la Petru Voda s-a sricat acu 2 saptamani aghiazma, la doua biserici de mir din vatra Dornei la fel s-a imputit

—-

In data de 7 noiembrie 2016 am purtat o alta discutie telefonica si mi-a mai zis un nene ca i-a dat nevasta lui niste “agheasma” din Bucuresti, nu stie de unde e luata dar miroase(pute)

2 thoughts on “Agheasma sau apa puturoasa?”

Leave a Reply

