Indreptatirea in pacat si cadere in anathema prin rugaciunea cu aparatorii ecumenismului pr. Buza si Mihai Silviu Chirila aparator al caderii(preotului Buza)

https://ortodoxiamarturisitoare.wordpress.com/2017/11/06/partasia-la-erezie-expresie-biblica-si-patristica/​

—-

“după întâia și a doua mustrare se cuvine să ne depărtăm” (Tit 3,10), mai ales în ceea ce privește comuniunea bisericească (împreuna participare la slujire trebuie evitată, cu precădere în privința clericilor), dar nu încă și prevederile canoanelor care sancționează împreună-rugăciunea și împreună-viețuirea cu ereticii (cei ce continuă să aibă legături neliturgice cu ei, după întâia și a doua mustrare, cu speranța recuperării lor, nu pot fi condamnați ca atunci când ar avea legături cu ereticii din afara Bisericii, dar dacă rămân în comuniune bisericească cu ei se fac părtași la erezie), deoarece nu au fost încă condamnați de către un sinod ecumenic ortodox.”

Sfantul Teofilact, Tomul III, 1904

Pag 360 

10 . De omul eretic după una 3) şi a doua sfătuire leapădă-te,

11 . Ştiind că unul ca acesta s’a răsvrătit şi păcătueşte fiind singur de sine osândit. 
Pentru ce aicea zice Pavel, ca să lăsăm după întâia şi a doua sfătuire pre omul eretic şi să nu-i mai vorovim, iar că­tre Timotei zice să înveţe cu blândeţe pre cei potrivnici, ca doar cumva va da lor Dumnezeu pocăinţă? Că zice aşa: «Întru blândeţa învăţând pre cei ce se pun împotrivă, că doar cândva va da lor Dumnezeu pocăinţă spre cunoştinţa adevărului» (II Timot. II, 25), Răspundem, că acolo zice Apostolul pentru aceia ce arată nădejde de îndreptare, iar aicea zice pentru cel neîndreptat şi nevindecat eretic, carele este cu totul răsvrătit şi însuşi de sineşi osândit, adecă fără dare de răspuns şi desvinovăţire; căci nu poate zice, că nu m’a sfătuit cineva, nici că nime m’a învăţat, ca să cunosc adevărul, pentrucă şi sfătuit fiind şi învăţându-se o dată şi de două ori a rămas întru rătăcirea sa. Deci când unul ca acesta după una şi a doua sfătuire şi învăţătură stărueşte întru rătăcirea sa, atunci este însuşi de sine osândit şi fără desvinovăţire, şi pentru aceasta se cuvine a se depărta hristianii de unul ca acela 2). Vezi şi supt­ însemnarea zicerei: «mustră-i pre aceştia cu asprime» (Tit I, 1-3).

===== Care speranta revenirii ?????Sfantul arata clar ca prima si a doua mustrare ARATA NEINDREPTARE, NEVINDECAT ERETIC si nu cum eretic talcuiesti(domnule Chirila) ,si ca A RAMAS IN RATACIREA SA si CRESTINII SA SE DESPARTEZE DE EL unde zice ca nu e problema sa se roage cu ereticul ?? daca ii zice sa se D-E-P-A-R-T-E-Z-E , care canon zice: rugati-va cu ereticii necondamnati sinodal nominal??
—————

“ignorând faptul că  prin canonul 15 I-II suntem chemați să ne îngrădim de erezie și să așteptăm, nu să dăm anatemei,”
===Minciuni arata nestudierea subiectului :  Anathema. Dovada e aici ca putem da anathema

https://ayeaye20.wordpress.com/2015/03/03/203/

https://ayeaye20.wordpress.com/2017/09/20/a-anathematiza-pe-eretic-ca-sa-iti-demonstrezi-ortodoxia-si-a-nu-judeca-pe-cei-ce-dau-anathema/


“Oprirea pomenirii ierarhilor care s-au făcut părtași la erezia ecumenismului în acest moment are ca scop tocmai evitarea punctului în care ei ar ajunge la “potirul comun”, când ar fi deja eretici cu totul și nu s-ar mai putea salva. ”
===Potir comun este deja la Bistrita Nasaud (Crin-Triandafil THEODORESCU http://www.protopopiatulnasaud.ro/parohia-ortodoxa-lusca/

==Acesta impartaseste romano-catolici(papistasi), a zis ca Hristos NU A FOST ORTODOX

==== in Bucuresti e potir comun!! tot traiti cu impresia ca potirul comun nu e deja prezent

——
[72] Această distincție a încercat să o facă în cursul verii părintele Claudiu Buză, apărându-se după ce a fost acuzat că, prin participarea la rugăciune împreună cu membrii Consistoriului Mitropolitan din București, s-ar fi făcut… părtaș la erezie. Sfinția sa a încercat să demonstreze că starea celor ce s-au făcut părtași la erezia din Creta nu este identică celei a ereticilor condamnați de un sinod ecumenic și scoși în afara Bisericii, în sensul că cei ce s-au făcut părtași la erezie sunt condamnabili, dar nu sunt încă condamnați de un sinod ecumenic și, prin urmare, sfinția sa nu poate fi judecat ca și când ar fi călcat canoanele care interzic rugăciunea împreună cu ereticii condamnați deja de Biserică (can. 45, 46 ap. ș.a.). În sensul acesta a afirmat că sunt „nevinovați” (în sensul juridic în care cineva se bucură de prezumția de nevinovăție, chiar dacă evidențele îl încriminează în ochii tuturor, până în momentul rămânerii definitive și executive a deciziei de condamnare a sa) cei care s-au făcut părtași la erezia din Creta, nu pentru că ar fi în realitate nevinovați de participarea la erezie. Întrebat de către părinții prezenți la întâlnirea de la Beiuș dacă este de acord că, indiferent de modul în care s-au făcut părtași la erezie, cei ce rămân în comuniune (din motivele enumerate mai sus de către Sfântul Teodor Studitul, care determină și gradul lor de vinovăție) cu erezia și cu ierarhii care o propovăduiesc se fac vinovați și riscă să aibă același tratament cu aceia, părintele Claudiu Buză a fost de acord, motiv pentru care părinții întruniți la Beiuș au considerat că nu se găsesc motive pentru care sfinția sa să fie considerat începătorul unei noi învățături eretice (o stare intermediară de nevinovăție a celor ce s-au făcut părtași la erezie). Este de la sine înțeles că părintele Claudiu nu este de acord cu nevinovăția celor ce s-au făcut părtași la erezie, altfel, pentru ce ar fi sacrificat totul pentru a rupe comuniunea cu aceia? Pentru ce ar fi riscat să fie numit “cel de-al doilea Iuda” de către episcopul locului, dacă ar fi crezut că părtașii la erezie nu riscă nimic în privința mântuirii?

=======„Pe orice cleric a cărui credință, cuvinte și fapte nu sunt în acord cu învățăturile Sfinților Părinți să nu nu îl primim în casa noastră, ci să ne îndepărtăm de el și să îl urăm ca pe un demon, chiar dacă va învia și morți și va face nenumărate minuni.”4 Sfântul Simeon Noul teolog, Cuvântul al șaselea.”

======= Pai inseamna ca ati intrerupt degeaba comuniunea cu ei si pe rationamentul acesta logic puteti sa va rugati si cu Ciobotea Daniele si cu orice alt partas cu erezia (necondamnata) ,cazut din credinta cum zice Sfantul Teodor Studitul (SCRISOAREA 452 Căci dacă acel lucru [împărtăşirea] nu este părtăşie, nici cădere [din dreapta credinţă], ce folos s-a dobândit de pe urma luptelor cu aceia [cu ereticii] şi a Vărsărilor de sânge şi a necazurilor? Dreapta Credință în scrierile Sfinților Părinti, Ed. Sophia 2006, vol.1, pag. 131-135) ca deh : nu sunt inca condamnati de un sinod ecumenic, adica intrerup comuniunea dar ma rog cu ei??stiind ca nu avem aceeasi credinta ei fiind cu erezia ecumenista??cei de la consistoriu v-au acuzat, nu v-au aparat acea ruga nu e permisa, cati din cei care v-au judecat la consistoriu ati tras dupa dvs(in intreruperea comuniunii)Nici unul! cu acea ruga eretica in comun cine zice, care Sfant zice sa te rogi cu cel ce nu gandeste ortodox???NICI UNUL!!! Iar fabulati domnule sofist Chirila Indreptatiti pacatul pr Claudiu ca cei din Creta ce canon indreptateste ruga in comun cu ereticii acuzatori dintr-un consistoriu vadit ecumenist eretic in favoarea Creta chiar daca is necondamnati inca sinodal nominal????

 —-Preot Claudiu pe 14 Iulie 2017 la 17:22

Un alt lucru foarte important, de care mi-am amintit și pe care vreau să-l menționez, este faptul că la sfârșitul procesului, acuzarea a recunoscut că papistașii nu sunt Biserică (bineînțeles fără a consemna). Deci, cu alte cuvinte, în mod indirect, a recunoscut că Documentul 6, este un document eretic, ce cuprinde o eclesiologie eretică

====domnul Chirila ne spune un element esential : unul

[74] Un astfel de preot a fost chiar unul dintre consistorialii care au mărturisit acest lucru în fața părintelui Claudiu Buză, la judecarea apelului sfinției sale.

====Cu o floare care si aceea e dubioasa  ca a zis si el ceva ortodox si va luat ochii  dar tine hotararile din Creta sau va folositi(de acest unul) ca sa va motivati ruga cu restul ereticilor??) daca nu le tinea (hotararile din Creta) nu va era acuzator!!!, cu el nu se face ortodoxie in consistoriu, deci tot eretic ati ramas si ruga cu ereticii nu se face ortodoxa, voi dati marturie indirecta ca restul erau eretici ecumenisti ca ati spus de  unul  dar nici acela nu a imtrerupt comuniunea cu ecumenistii  o va intrerupe? cand va fi in iad cu Arie???

====De ce minti ca nu zic erezii?????oare ei promotorii starii intermediare??pr Grigorie Sanda si promotr pr Claudiu

https://ortodoxiamarturisitoare.wordpress.com/2017/10/11/ieromonah-grigorie-sanda-partasia-comuniunea-cu-erezia-cu-ereticii-si-alte-explicatii/

https://ayeaye20.wordpress.com/2017/10/13/primul-avertisment-pentru-grigorie-sand/

https://ayeaye20.wordpress.com/2017/10/15/al-doilea-avertisment-pentru-grigorie-sanda/

=========
Si da pr. Claudiu Buza si ceilalti martori is sub anathema ROCOR ptr ca au fost in mod constienti in Comuniune/Rugaciune cu cei ce:  iau apararea ereziei ecumeniste=Consistoriul care a fost facut sa apere erezia ecumenista din Creta si sa va acuze ca duceti lupta de schisma.Si de ce ati fost constienti ? ptr ca ceilalti au zis ca nu se roaga cu ereticii(aparatorii ecumenismului membrii consistoriului) daca nu erau ei puteati sa aveti oarecare scuza tocmai ei is expresia Constiintei Care a Strigat v-au facut constienti dar mandria v-a fost prea mare ca sa ii urmati pe mireni ca dvs sunteti preot ce sa asculati de mireni!!!Si sa nu indrazniti sa intoarceti cuvantul ca comuniune se refera doar la Sfanta Impartasanie ca doar Sfanta Impartasanie nu apare singura, nu are si ea niste rugaciuni???,  sau poate nu recunoasteti acest sinod ca Ciobotea ereticul?

therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated Christians, Anathema!

“De aici anatema – si celor ce au comuniune in mod constient cu ereticii amintiti sau care sustin, propaga si iau apararea ereziei ecumeniste proaspat aparute a acestora sub pretextul pretinsei iubiri fraterne sau presupusei uniri a crestinilor scindati!”

COMUNIÚNE, comuniuni, s. f. 1. Legătură puternică, unire strânsă. 2. Unitate a celor care au aceeași credință. 3. (Bis.) Împărtășanie, euharistie. [Pr.: -ni-u-] – Din fr. communion, lat. communio, -onis.
==Rugaciunea voastra in comun cu aceia arata ca aveti aceeasi (Ne)CREDINTA cu cei din consistoriu 

 Daca nu incetati cu indreptatirile si nu va LEPADATI PUBLIC DE TOATE EREZIILE DE CARE VA FACETI VINOVATI va vom da si noi ANATHEMEI PE TOTI CARE INCERCATI SA MINTITI LUMEA CU ASTFEL DE SOFISME!!!

Semnat: Miscarea pentru Apararea Ortodoxiei

Advertisements

37 thoughts on “Indreptatirea in pacat si cadere in anathema prin rugaciunea cu aparatorii ecumenismului pr. Buza si Mihai Silviu Chirila aparator al caderii(preotului Buza)”

  1. 1. Trist că acel preot împărtășește papistași. Mai trist este că o asemenea practică este în Germania – în bisericile aflate sub jurisdicția lui pseudo-mitropolitului Serafim Joantă – deja un obicei îndătinat (desigur, cu excepțiile de rigoare)
    2. Bine ați sesizat treaba aceea cu „unul” din consistoriu și că astfel se recunoaște indirect că ceilalți erau eretici (ca și acel „unul” – care era „sub acoperire”, după modelul acela de interogatoriu cu polițistul bun și cel rău, de fapt amândoi conlucrând pentru a determina arestatul să mărturisească)
    Domnul să ne lumineze!
    Pr. Ciprian

    1. Lucruri mai grave se intampla la nivel de Bucuresti pseudo-preoti orrodocsi indeamna ortodocsii mireni sa faca, (pseudo)cununie la papistasi, sa isi boteze copilasii tot la papistasi, doua saptamani sa se duca la mesa papistă, doua la Liturghia pseudo-preotului (ortodox) , si sa se spovedeasca tot acolo(la papistasi) si impartaseasca(cu otrava de ostie)

  2. Ar trebui amintit faptul ca unii nepomenitori se folosesc de banii obtinuti din datul in judecata al celor care nu sunt de acord cu ei (preoti pomenitori si mireni de pe facebook sau bloguri ) prin intermediul sotiei teologului Mihai Chirila de profesie judecatoare . Astea sunt metodele antiecumeniste ale Sfintilor Parinti sau mai degraba duhul lor lumesc care arata cine sunt de fapt?

    1. “Andru” sau “socaciu90”? Ai dubla personaliate sau copiezi pe altii? Caci acelasi coment e pe “danielvla” pus de socaciu. Sau sunteti veri primari gemeni? Si ecumenisti pe deasupra.

      1. Acest Socaciu il vezi batind câmpii, ba pe la Teodot, ba pe ,, teologie patristică”, ba pe la ,, cuvântul ortodox”, el este cu misiune

  3. @ban
    Pe siturile nepomenitorilor nici nu poti sa-ti pastrezi un singur cont din cauza prejudecatilor gen ecumenist!anatema! fara sa citeasca continutul (cu totusi citate din Sfintii Parinti) esti blocat rapid …

    mici exercitii de logica:
    “Spre exemplu, un ucenic al lui Origen a crestinat pe o mare mucenita (sa ma ierte, dat i-am uitat numele), iar Origen insusi a fost trimis al Patriarhiei sale sa „curete” o anumita erezie ce se instapanise intr-un loc. Iar Sfantul Maxim Marturisitorul, orfan fiind, a crescut dela 8 ani intr-o manastire de „evagrieni si origenisti”. Dar ceea ce conteaza este cum il cauti pana la urma tu insuti pe Hristosul cel Viu, si El negresit se va descoperi celui ce-L cauta cu ravna si inima curata. Si asa Sfantul Maxim a ajuns cel mai mare Marturisitor din istoria Bisericii.”
    Un Sfant Parinte spune ca si cei care nu indeplinesc porunca iubirii sunt eretici,pentru ca si diavolii cunoasc toata scriptura si au mai mare credinta ca noi si se cutremura crezand,dar nu au dragoste…
    Alt Sfant Parinte spune despre duhul lumesc ca este ateu…Ma indoiesc ca fiecare din noi este atat de lepadat de lume incat sa traiasca ca Sfintii in pustie numai cu gandul la Hristos.Suntem inconjurati de familie,prieteni (unii din ei cu duh lumesc) fiind in comuniune cu ei.Acum dupa logica nepomenitorilor inseamna ca suntem si noi ecumenisti fiind in comuniune cu atei(mai rai ca ereticii)…
    Nu degeaba spunea alt Sfant Parinte sa te judeci pe tine ca fiind cel mai pacatos,mai ales acum cand traim vremuri de lepadare apocaliptice si scapa cine mai poate…

    1. Pai si ei de ce nu fac, ca Sfantul Maxim daca au aflat Adevarul ca, canonul 15 e obligatoriu si Sfantul Maxim nu a avut nici un fel de comuniune cu ereticii , ei de ce stau inca in comuniune cu ereticii vădiți??? ca Ciobotea, Teofan si restu

      1. ma refeream la judecatul unui om fara discernamant,din cauza super-corectitudinii nu-ti vezi aproapele decat ecumenist,fixatia asta nu arata smerenie deloc

      2. Nu am smerenie dar nici nu am ajuns ca voi la contemplari inalte ca Sfantul Maxim Marturisitorul, sa am harul discernamantului incat sa fac tot Sfantul Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane si pe cei care nu sunt deacord cu voi eretici.Daca nu va dati seama de cat de inselati ati ajuns mi-e mila de voi dar si de mine. Mai recititi fara fixatia “eretici!ecumenisti!anatema!” ultima brosura de la Patriarhie:
        http://basilica.ro/wp-content/uploads/2017/08/Despre-Sfantul-si-Marele-Sinod-din-Creta.pdf
        Pana si Pr. Matei Vulcanescu s-a mai domolit:
        „Posibilitatea aplicării iconomiei bisericești cu privire la impedimentele la căsătorie trebuie să fie reglementată de Sfântul Sinod al fiecărei Biserici Ortodoxe Autocefale, conform principiilor stabilite de sfintele canoane bisericești, în spiritul unui discernământ pastoral, astfel încât să servească mântuirii omului.”deci iata ca nu se aproba pe fata, clar, casatoriile mixte….”
        Iar termenul de biserica eterodoxa au folosit si Sfintii in scrierile lor,cum vreati sa-i intoarca la dreapta credinta pe cei cazuti din nestiinta in erezii.Daca le spunea direct huo! ereticilor! in iad cu voi! normal ca nu-i asculta nimeni,trebuie discernamant.

      3. Porcaria aia de carte e scrisa de Patriciu Vlaicu unu ce nu intelege nici macar canonul 15 el zice ca, canonul 15 e schisma e bolnav de erezia ecumenista

      4. Socandru
        Esti si viclean, avocatul diavolului incearca sa justifice erezia. Nu iti e rusine? Poate iti revii, totusi.

  4. Apropo de potirul comun, acesta deja se desfășoară sub privirile noastre, și Teodot bate câmpii că pina la potirul comun, care o fi acesta numai el știe, o altă noutate, a fost lansat noul calendar ,,bisericesc” la arhiepiscopia din Peristeri

    1. Te citez: ”
      Am intrat pe blogul Pr Manolis katihisis, și mi-a sărit în ochii un articol in care era prezentat noul calendar ,, bisericesc” cu emblema ,, sinodului” cretan care a fost lansat in arhiepiscopia Peristeri”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s