Iustin ereticul de Maramures, monofoziti lansare de carte

ziarullumina.ro/vizita-patriarhului-bisericii-ortodoxe-din-siria-necalcedoniene-in-maramures-126707.html

02 Octombrie 2017

Reprezentanţii Episcopiei Maramureşului şi Sătmarului au salutat prezența în Maramureş a Preafericirii Sale Ignatius Aphrem II, Patriarhul Bisericii Ortodoxe din Siria (Necalcedoniene). În cadrul vizitei, ierarhul a participat la lansarea volumului tipărit de Editura „Proema” din Baia Mare, intitulat „Mărgăritare risipite. O istorie a literaturii şi ştiinţelor siriace”, lucrare a Sanctităţii Sale Ignatius Aphram I Barsoum, patriarh ortodox al Antiohiei şi Întregului Est în perioada 1933-1957.

….care a transmis salutul şi urarea de bun venit din partea Preasfinţitului Iustin, Episcopul Maramureşului şi Sătmarului, de arhim. dr. Ioachim Tomoiagă, consilier eparhial social-filantropic şi misionar, de protos. dr. Bendict Vesa, secretar al Arhiepiscopiei Vadului, Feleacului și Clujului, de conf. univ. dr. Vasile Timiş, de la Facultatea de Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca, de dr. ing. Cristian Anghel, consilier judeţean şi preşedintele comisiei de relaţii externe.

Traducerea cărţii în limba română a fost apreciată, în cadrul întâlnirii, ca fiind un reper cultural de mare valoare, cu o contribuţie esenţială în cunoaşterea culturii şi a religiei necalcedoniene din Orient.

=====Cat despre acel: bun venit

https://ayeaye20.wordpress.com/2018/02/24/ca-cel-ce-va-zice-lui-bucura-te-se-impartaseste-de-faptele-lui-cele-rele-acoperamant-de-la-voi-sa-nu-dobandeasca/

Advertisements

26 thoughts on “Iustin ereticul de Maramures, monofoziti lansare de carte

      1. Pentru cine doreste sa inteleaga de ce pentru unii exista Episcopie chiar si fara episcop, sau Biserică cu episcopi eretici asa-zişi necondamnati sinodal (adica in fapt Biserică locala fara episcopi), poate începe dela cel ce este tăticul acestor daruri otrăvite aduse nouă de grecii Savva, Zissis, etc si primite fără discernământ de Chirila, Staicu, Buza, etc si cei de-un gând cu ei. E drept, la noi au şi venit pe teren viran, că deh, „prea-marii” noştri duhovnici alte frământări şi priorităţi aveau – şi asta cam de 150 de ani încoace.

        https://www.hsir.org/Theology_en/E3f2004epFlorinis-5.pdf

        https://www.hsir.org/Theology_en/E3f2004fpFlorinis-6.pdf

    1. Iustin e episcop, chiar daca din punct de vedere ortodox il numim pseudo. Este totusi in functia de episcop.
      Episcopia e o mica Biserica Locala. Daca tai cuvantul Episcopie e ca si cum ai taia cuvantul Biserica (Ortodoxa Romana – de ex).
      Daca tu te raportezi la pseudo-episcop ca si cum n-ar fi, nu inseamna ca a disparut episcopia. La fel, daca avem un pseudo-patriarh si pseudo-ierarhi in Sinod, nu insemna ca a disparut Biserica Ortodoxa Romana!

      1. V-am zis va faceti de ras mai bine ati tacea!…exact cum au facut si cu scrisorile Sf. Theodor in loc sa intrebe pe pr Rafail Berestov ei s-au increzut in ereziile din mintea lor, in loc sa taca si-au dat orbirea pe fata echilibratii Buza,Sanda, Ungurenu, Iovita, Chirila si co. (toti argatii/slugoii) de au semnat erezia rezolutia si proiectul lor sau le ridica in slavi proiectul si rezolutia echilibrat eretica

      2. si tu inca ceva, raportezi toata Biserica la pseudo-patriarhi si pseudo-episcopi de parca Biserica e compusa din eretici, si ca in Biserica ar exista numai treapa de episcop, patriarh , eh uite d-aia zice lumea ca Sanda ereticul e Biserica ptr ca nici ei nu au inteles ce e Biserica si ei echilibristii au nevoie de formalimul mort care i-a adus la PARTASUL COMSTIENT LA EREZIE-ortodox, Biserica nu viaza prin morti(duhovniceste) sau prin ranguri care nu is luate nominal sinodal Biserica viaza prin har prin Hristos prin ortodocsi nu prin 3 turme cum zice Staicu alt eretic si acela…

      3. Sfântul Grigorie Palama, Ἀναίρεσις γράμματος Ἰγνατίου Ἀντιοχείας 3, ΕΠΕ 3, 608: „Fiindcă cei ai Bisericii lui Hristos sunt ai adevărului, iar cei care nu sunt ai adevărului nu sunt ai Bisericii lui Hristos și cu atât mai mult cu cât se mint așadar pe ei înșiși, numindu-se pe sine și unii pe alții păstori și arhipăstori sfinți. Căci cu adevărat noi nu am învățat că Creștinismul este definit de persoane, ci de adevăr și de acrivia credinţei”.

      4. Stii bine ca am zis ca ecumenistii nu sunt in Biserica decat formal. Nu stiu de ce ma acuzi.
        Dimpotriva eu te pot acuza pe tine ca desfiinteti Episcopia Maramuresului si Satmarului taindu-i denumirea.
        Daca episcopul acestei eparhii a cazut in erezia ecumenista, NU inseamna ca s-a desfiintat acea Episcopie.
        Puteai sa tai cuvantul „Reprezentantii” si atunci nu ziceam nimic. Dar cum sa tai cuvantul „Episcopiei”.

        Imi pare rau, dar si aici gresesti. Ai mai gresit si cu altele, dar nu mereu te-am contrazis.
        Ne acuzi pe noi de erezie, dar si eu pot sa te acuz de hula asupra unui sfant, caci folosesti numele Ierarhului Martir Chiril Lucaris pentru a denumi o marturisire eretica ce in mod fals i-a fost atribuita lui.

      5. Dimpotriva, tu esti episcopocentrist, caci zici ca daca a disparut episcopul (ca si ortodox in marturisire) a disparut si episcopia. E ca si cum ai zice daca patriarhul si sinodul nu mai marturisesc ortodox a disparut si BOR.
        Eu am zis ca daca a devenit eretic (necondamnat) episcopul nu inseamna ca se dizolva automat Episcopia respectiva, care este la nivel mic o Biserica Locala.

        Si banuiesc ca tu l-ai intrebat pe pr Rafail Berestrov, de esti asa sigur pe afirmatiile tale. Sau l-o fi intrebat Sava, semischismaticul, de marturiseste „fara greseala”.

      6. BOR poate sta si intr-un singur om indumnezeit asta nu vei intelege, o Biserica nu dispare decat cand nu mai e nici un credincios ori cei care s-au delimitat de Teodosie de exemplu sau de Casian de la Galati si nu mai merg unde is pomeniti acei eretici, acei oameni SUNT BISERICA aceia sunt BOR, si inca ceva Biserica e una chiar daca ii zicem BOR , BOSârbă, BORusa asta nu inseamna ca sunt mai multe, fiecare e parte din Biserica si de aceea nu conteaza daca episcopul ortodox e in Madagascar si nu ar mai fi nici unul in alta tara…Biserica de pe pamant se cuprinde orizontal , OARE DE CE UN CREDINCIOS SE POATE IMPARTASI FARA PROBLEME INTR-O alta Biserica locala desi nu apartine de acel episcpp tocmai ptr ca is un tot , voi intelegeti Biserica pe fragmente si separatii pe teoria ecumenista a DIVERSITATII care e e mai mult o SEPARATIE CARE isi cauta “unitatea”

      7. De acord cu cele spuse de parintii respectivi in cel putin doua articole, ca nu am prea mult timp la dispozitie. Dar n-ai lamurit nimic.
        Eu nu i-am contrazis deloc.
        Inca nu a venit vremea de „un episcop ortodox, un preot si un mirean”.
        Tu nu stii cati sunt ortodocsi cu adevarat intr-o Biserica Locala, fie ea si simpla Episcopie.
        Episcopul poate sa fie doar formal, dar episcopia supravietuieste prin preotul/preotii si mireni ramasi ortodocsi in marturisire si fapte.
        Asta am vrut sa spun.
        Juridic, Episcopia are episcop/pseudoepiscop. Dar asta e doar formal si am zis-o pt ca tu cautai justificare pentru continuarea unei Episcopii in existenta unui episcop.

      8. oamenii au deja pecetea pe ei si nu a venit vremea, au renuntat la chipul/icoana/numele din ei ptr cnp si nu e vremea, Staicu ereticul se lauda ca intra cu 666 qr code in Athos si nu e vremea, lumea e pecetluita in ASCUNS CU 666 si pochii ecumenisti luati pe toate, si echilbratii zic nu luati doar cipu dar din iconimie luati-l pe cel in acte dar nu e vremea, “papa” e ante mergatorul lui antihrist dar nu e vremea, simbolul lui antihrist e peste tot pana si in si pe oameni pe biserici si in biserici chiar si in altar dar nu e vremea…te trezesti din somn ! tre sa vina antihrist dupa razboi , fa ti timp si mai uitate iar la Filmele asta ca sa intelegi pana nu e prea tarziu https://yadi.sk/d/FrmPZfTk34cCeb

      9. Chiril lucaris sfant? Chiar el a scris ereziile alea, toti spun asa, incerci sa-l scoti basma curata.

      10. e sfant ptr ca unul din cele 3 sinoaade care s-au facut ptr avea asa-zisa marturisire Lukariana sau dat citate din omiliile lui in care spunea exact pe dos de ce scrie acolo in ereziile alea desi primul sinod la anathematizat ca fiind autorul lor dar si ptr tacerea care vinovata in fata sfintilor dar si ca a refuzat sa faca o combatere in scris a acelor erezii calviniste

      11. ban
        Mergi si te inchina la icoana lui de la Manastirea Radu Voda, din Bucuresti si daca ai cat de cat o traire ortodoxa, vei simti ca e sfant!

      12. canonul interzice intrarea la eretici in cladire, acolo ii fac pomeni masonului Athenagoras, Serafim de acolo popălăul zice ca vercerniile in comun cu ereticii (ruga in comun cu ereticii)de fapt e un DIALOG acolo e cuib de ecumenisti, Sf. Nectarie de la Optina ingaduia a se merge la Sfinte Moaste sau icoane facatoare de minuni dar a nu participa la slujba comunistilor(serghianisti) in cazul de fata a putrezitilor ecumenisti de acolo, si repet da e Sfant Lukaris tocmai ca in predici nu a sustinut acele erezii care sunt in asa-zisa marturisire Lukariana.

      13. Eu nu i-am zis sa se duca la slujbe acolo, ci sa se duca sa se inchine la icoana Sfantului Ierarh Mucenic Chiril Lucaris.
        Deci reiese ca acea “marturisirea~“nu trebuie numita cu numele cu care o numesti tu!

      14. pai d-aia i-am zis: asa-zisa, repet denumirea data nu eu am dat-o ci cei care au studiat-o dar si cei care au scris despre ea, ce vrei sa zic ca am gresit ? ca nu am zis: asa-zisa marturisire, na uite ca: AM GRESIT! e bun asa? ceea ce nu vad eu la echilibristi si ingraditi e sa zica ca si ei au gresit si sa renunte la Proiectele si Marturisirile si la semnaturile ( si la conceptul eretic de partasie la erezie constient-ortodox si la ereticii fac parte din Biserica a treia truma)Proiecte, rezolutii si marturisiri ale lor eretice ce contravin cu anathema din 1983 ce vor face la Botosani le va accentu caderea si mai grav o sa vezi…ei deja sunt sub anathema ptr inovatie, adaugire din Biblie…si sa inceteze cu falsa iconomie de a trimite oamenii la gaditorii ortodocsi pomenitori de eretici si sa INTELEAGA can. 2 Sfantul Teofil care explica, clar can. 2 al Sfantului Athanasie nu cum il interpreteaza mintea intunecata a lu’ Chirila

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s