Pentru cine nu a inteles treaba cu roboteii

BĂGAȚI DUHUL DIN LAMPĂ ÎNAPOI! . Să ții asimptomaticii în spital cu lunile e un abuz imens. De ce fac asta? Păi au spitalele GOALE. Trebuie să le umple cu oameni, ca să-și justifice măsurile abuzive, încălcările de drepturi, amenzile, bătăile și crimele. Vorbeam cu prieteni medici. Unul are o rudă apropiată la un spital din Ploiești. Spitalul mare și gol, doar vreo 40 de pacienți cu simptome medii-ușoare, fără probleme. Restul pacienților trimiși acasă prin hotărârea comitetului de urgență, semnată de Arafat himself. O să revin la chestiune. Au găsit însă cazuri la Câmpina de medici și asistente care erau pozitivi și au consultat SUTE DE PACIENȚI. La Ploiești, toată lumea pregătită să vină trenuri cu “covizi”. Ia zi-mi și mie cam câți oameni au venit de la Câmpina la spitalul din Ploiești? – mă ațâță prietenul. Mă gândeam că e o capcană amicală, zic să nu plusez prea tare. Zic și eu vreo 10? 20? Ntz! Ia zi! – îl somez curios. NICIUNUL! Am prieteni chirurgi la alte spitale. Șomează, nu li se permite să opereze decât URGENȚE, care sunt foarte rare. Spitalele sunt goale, iar ei nu pot opera pacienți care aveau programări, NICI MĂCAR DE CANCER! Ordin militar, semnat tot de Arafat. Asta se întâmplă ÎN TOATĂ ROMÂNIA, spitalele sunt goale în așteptarea unui COVID-Godot care nu mai vine. În schimb s-a ridicat la “Ana Aslan” în curte un spital militar de campanie, în care probabil că se mai ascund câinii locului sau mai beau o bere răcanii puși să-l păzească, iar Retardis, chiar ieri, a defilat într-un imens lagăr de ciment, pregătit cu paturi, pereți de carton și “geamuri” lipite din hârtie care imaginează un peisaj gen Windows, ăla vechi, cu dealul verde. Plus rudele lui, roboții. Totul duhnește a totalitarism tâmp, securistic. Acum orice asimptomatic pozitiv, deci unul CARE NU ARE ABSOLUT NICI CEL MAI MIC SIMPTOM, poate fi băgat cu forța în lagărele lor medicale, cu pază militară și sub presiunea răspunderii penale. În țară deja sunt astfel de cazuri sinistre. Mă puneam în situația lor, ca familie care am trecut prin experiența acestei infecții. Cum să stai peste 30 de zile într-un pat de spital, cu un tratament standardizat (care nu ține seama de simptome), fără să-ți poți face un ceai (am băut tone) când vrei, un suc de portocale, fără să mănânci bine și adecvat unei viroze? Nu mai spun de ideea slugii lui Gates, directorul dement de la OMS, care cerea extragerea bolnavilor de covid-19 din familii. S-a deschis deja ușa unor abuzuri fără precedent, o dictatură securist-medicală care poate ține în lagărele specializate inclusiv “asimptomaticii” care nu convin acestui guvern-marionetă al corporatocrației ce grăbește un guvern mondial. Alt obstacol este Biserica, și am văzut cu toții tratamentul discriminatoriu la care am fost supuși în plină sărbătoare a Învierii Domnului. Dar asta o vom ține minte și vom mai vorbi… Trebuie să cerem acum eliberarea asimptomaticilor din spitale și închiderea lagărului mizerabil din depozitul de pe șoseaua de centură! Orice alunecare spre totalitarism trebuie stopată din fașă!