Despre cnp ce se zice si se intampla in România

de pe net: 

Hai ca iti zic eu una si mai tare zilele astea un pr nepomenitor s-a rugat de trei ori cum spun Sfintii Varsanufie si Ioan sa ii arate Voia lui Dumnezeu in problema cu cnp-ul si s-a tras la sorti dupa modelul Sfintilor Apostoli din doua bilete unu:  ca sa il pastreze; si altul: sa il distrugem(cnp-ul) a tras si a cazut sa distruga cnp-ul, l-a ars.

——

Emanuel Iscru
Fratilor cititi urmatoarea marturisire a calugarului Valerica de la Valcea pe care mi-a spus-o sambata exact langa soba unde i-a dat foc la buletin.Este foarte clar ca BULETINELE SUNT DRACESTI.
Este calugar antiecumenist si a luat binecuvantare de la Rafail berestov la sinaxa din grecia sa lupte impotriva cnp-ului,actelor cu cip si a ereziei.
Ce vreau să vă mărturisesc după ce am distrus toate documentele cu cnp sau fără, a mai rămas buletinul dar Harul nul mai simţeam, mă rugam plîngeam dar simţeam un gol, şi cînd lam ars am rămas uimit. Lam băgat în sobă şi după un timp a început să se audă ca raliurile, am deschis uşa am închiso şi a început să urle ca leii în cuşti am făct semnul Sf. Cruci şi miam adus aminte de pr. Rafael Berestov care a zis” cnp-urile sunt din cercuri înalte de la masoni şi pentru că au conctate direct cu satana şi care transmit noi şi noi descoperiri”. După ce am deschis uşa la sobă a început să sară scîntei pe mine şi pe icoana care era lîngă mine ca la artificii piunind cred că au în ele pe lîngă cnp şi celălalte simboluri oculte sataniceşti şi microcircuit electric. Bine înţeles unii au făcut cerere de refuz unii leau dat înapoi ca şi cardurile iar alţii leau ars, important e să nu le primim sau să scăpăm de ele. Vam spus această întîmplare că adevărat e cum spune un părinte că diavolul are cnp 666. Feriţivă de numărul fiarei e trinitatea iadului 666 nu ne trebuie aşa ceva, noi neam botezat în Numele Sf. Treimi şi nu vrem acest botez al satanei. Nu jertfiţi şi nu vă închinaţi idolului acestui veac care e calculatorul din Bruxelles respingeţi orce document antihristic. Aşa cum a spus un mare duhovnic din Republica Moldova şi cu bătaie lungă “aceste cărţi de identitate(cele actuale) sunt sataniceşti şi nu trebuie să avem aşa ceva.”(Fratele Valerică).

—-

Emanuel Iscru
Fratilor eu marturisind impotriva Cnp Dumnezeu ma ajuta si mai mult si imi scoate in cale oameni care imi marturisesc intamplari legate de aceste acte dracesti.

Sa va povestesc ce mi-a spus o femeie dupa slujba in aceasta duminica: Acum un an aceasta femeie citind Sfintii Parinti a decis sa isi taie buletinul si sa renunte definitiv la el.Ea avand duhovnic lumesc I-a spus ca sa pastreze calea de mijloc si sa isi faca buletinul.Saraca a ascultat de el si dupa ce si-a refacut buletinul, a avut un vis in care se facea ca este intr-o camera de ancheta in care o politista a pus un mobil pe masa si apoi I-a spus aceasta asa: Cred Intr-unul sistem statal….si ea a zis dar nu am zis asa ceva…….a-ti inteles in ce credem noi cand ne este frica sa renuntam la ele.si preferam sa stam cu numele de la botez alaturat numarului 666.

=====Mi-a atras atentia o faza din vis

 a pus un mobil pe masa 

Mai jos se spune ca recunoasterea faciala se face si cu scrierea UNUI NUMAR DE TELEFON

Concluzia ar fi ca si cnp si telefonul is in : Cred Intr-unul sistem statal

Desi pr Rafail Berestov zice ca se citesc undele cerebrale : 

La preluarea biometriei cea mai importantă informație dintre toate datele biometrice despre om este algoritmul individual al funcțiilor creierului uman.

https://danielvla.wordpress.com/2017/08/20/parintii-athoniti-rusi-rafail-berestov-si-onufrie-stebelev-globalizarea-si-ecumenismul-doua-coarne-ale-antihristului-doua-parghii-de-putere-ale-satanei/

Leave a comment