Anathema Teodot/ „t“eodot

P.atoniti insa, nu-si poate masca desavarsit tendintele fanatice, zelotiste si blasfemitoare

—-

     monahulteodot

    8 Aprilie 2017 la 10:58 

Nu mergem la arhiereii care au semnat la Creta, precum nici la preotii ecumenisti declarati si militanti.
monahulteodot

8 Aprilie 2017 la 9:51 

Noi spunem mereu „NEVREDNIC”, la pomenirea Mitropolitului Teofan, cu parere de rau pentru el, asteptand intoarcerea lui. Dar daca strigi „NEVREDNIC” in biserica, o sa te scoata afara din biserica, precum ne-a facut si noua si ce-ai facut ? Acum doar spunem pe un ton moderat, ‘NEVREDNIC”.
======Apoi din nevrednic ajunge vrednic si MERGEM SI LA teofan chiar  , el fiind ortodox fara nici o pocainta : 

​Peter Ganea

3 Iunie 2017 la 17:33
Parinte pe 10 iunie mergeti la biserica dar nu intrati inauntru ? stati afara in curtea biserici ?

si nu va impartasiti,

S nu va miruiti,

si nu luati anafura,

daca vin cei care au semnat in Creta,
este ADEVARAT ?DA sau NU ?
Hristos sa Inaltat!
    monahulteodot

    3 Iunie 2017 la 18:48
    Avand in vedere ca Mitropolitul Teofan a facut cele mai mari progrese dintre toti arhiereii romani, in lepadarea publica de ereziile care bantuie acum prin Biserica, nu cred ca mai este o problema participarea la slujbele Sf.sale si impartasirea din mainile lui. Sper sa nu gresesc. Daca ar lua exemplu si alti arhierei romani de la Sf.sa, mare lucru ar fi. In ianuarie 2017 nu a mai existat nici urma de rugaciuni in comun cu papistasii la Iasi. La Mitropolie nu s-au facut niciodata !!! Ne mai rugam pana atunci.

monahulteodot

8 Aprilie 2017 la 18:01 

2. P.Sava spune ca …cine se impartaseste la pomenitori o face spre osanda.

monahulteodot 18 Mai 2017 la 19:59

pacatele arhiereilor care au semnat erezii ecumeniste nu afecteaza impartasirea preotilor-credinciosilor

monahulteodot 21 Mai 2017 la 22:53 Nu este nici un pacat sa mergi la Sf.liturghie unde se pomenesc acesti arhierei.

19 Iunie 2017 la 15:09

Preotii nepomenitori, toti din pacate, au trecut de hotarul nepomenirii si spun, tacit sau pe fata, ca nu mai este Har in episcopii cretani (liturghii curate, taine osanditoare etc). La fel ca stilistii si protestantii.

====„căci, așa cum se întâmplă cu mădularele trupului, vătămarea unuia din mădulare – să zice a ochiului, sau a mâinii sau a piciorului – trece și la celelalte mădulare.

Sfântul Teofilact al Bulgariei, Tâlcuirea celei de a doua epistole către Timotei, III 1-4, pag.273-276, Editura Sofia / 2014 

==== Teodot  zice : pacatul lor nu ne afecteaza pe noi ii raspunde cineva in varsta de 18 ani
o lada cu mere dacă un mar e putred toate putrezesc

​Can 34 Ap

TÂLCUIRE 

Precum când capul boleşte, şi nu propune lucrarea sa sănătoasă, şi celelalte mădulare ale trupului rău se află, sau şi se fac desăvârşit netrebnice;
Se spune :CANONUL 34

Episcopii fiecărui neam (naţie) se cuvine a şti (a cunoaşte) pe cel întâi întru dânşii şi al socoti pe el ca de cap,



==== Nu spune Sava spune Pidalionu can 66 Cartagina cu impartasirea spre OSANDA

Pidalion 1844 pag. 502-504

Cartagina CANONUL 66, 61

Care celor ce rămân în eres, mare muncă a osândirii le agonisesc. Ca ceea ce le-ar fi lor mai luminătoare de a urma întru adevăr către viaţa cea veşnică, aceasta să li se facă în rătăcire mai întunecată şi mai de osândă.
TÂLCUIRE

pre curatele Taine… celor ce rămân în eres, acestea li se fac întuneric şi osândă mai multă, iar dreptslăvitorilor, lumină şi viaţă veşnică. 

——

monahulteodot 21 Mai 2017 la 22:53

 Termenul de „ingradire de erezie ” nu exista in scrierile Sf.Parinti. Este un termen inventat de stilistii de la Slatioara.


monahulteodot   14 Mai 2017 la 22:41

Nu exista acest termen de „ingradire de erezie” la Sf.Parinti. Este folosit numai de stilisti
monahulteodot

9 Aprilie 2017 la 1:49
Pc.3 este de fapt pc.4 dar cu mastile : „Nu negam harul dar ne ingradim de erezie. „, ” nu vrem sa ne facem partasi la erezie prin participarea la pomenitori.” … alte inovatii

==========Deci canonul 15 I-II e inovatie,deci Duhul Sfant care a inspirat canoanele INOVEAZA!!! Si e si stilist canonu: „Can 15…Că cei ce se despart pe sineşi de împărtăşirea cea către întâiul şezător al lor pentru oarecare eres osândit…îngrădindu-se pe sineşi despre împărtăşirea numitului episcop“ Ai numit Biserica Ortodoxa stilista adica schismatica 

Sf Atanasie Pidalion care se ferea de Arie eretic condamnat dar care apoi i-a pacalit pe multi ca ar fi ortodox , “FACEA INOVATII” FERINDU-SE DE EREZIE : PROLEGOMENA PENTRU  MARELE  ATANASIE

Cel întru sfinţi părintele nostru Atanasie cel Mare, înflorea în zilele marelui Constantin diacon fiind, s-a aflat de faţă la I ecumenic sinod în anul 325 împreună cu Alexandru al Alexandriei, şi în anul 326 a stat episcop Alexandriei. Şi fiindcă n-a voit a se împreună împărtăşi cu Arie (şi cu toate că împăratul Constantin a poruncit aceasta, socotind că Arie a primit hotărârea sinodului din Niceea), din pricina aceasta a pornit asupra lui cei împreună cu Eusebie al Nicomidiei prihănirile cu clevetirile cele grele, şi în anul 335 se cateriseşte de lotreasca adunare cea din Tir; iar în anul următor, se disţerează (surghiuneşte) la Trivera a Galiei, pentru că l-au clevetit arienii către împăratul, că nu lasă să se ducă de la Alexandria la Constantinopol grâul cel rânduit. Iar după 18 luni, murind marele Constantin, se întoarce la Alexandria cu porunca lui Constantin al 3-lea şi fiul cel mai tânăr al lui Constantin. Iar în anul 341 se cateriseşte de sinodul cel din Antiohia, iar suindu-se la Roma şi curat arătându-se de învinovăţirile cu care se prihănea, atât de sinodul ce în Roma s-a făcut în anul 342, cât şi de cel ce s-a făcut în Sardica în 347 se cheamă iarăşi la scaunul lui de împăratul Constantie, prin mijlocirea şi îngrozirea lui Constant fratelui său. Iar după şase ani se osândeşte de adunările ce s-au făcut în Arelat adică la anul 353, iar în Mediolan (Milano) la 357.

monahulteodot 2 Mai 2017 la 13:20

Desi Canonul 15 este acelasi, talcuirea lui se face in acrivie (care inseamna schisma) sau iconomie (pastrarea unitatii) si aici sta toata cheia problemei, de aceea exista fractura teologica intre pr. Zisis si pr. Sava

===== Deci canou 15 e schisma si iconomia care e ptr cazuri speciale si rare e unitate, deci Duhul Sfant face schisma cu el insusi, Sfintii care au aplicat canonul 15 is schismatici

monahulteodot
23 Aprilie 2017 la 7:32 
1. daca ati intrerupt pomenirea-si canonul 15 va indreptateste, desi nu in toate cazurile arhiereilor romani-de ce nu v-ati rezumat la atat si ati rupt si pe credinciosi de slujbele pomenitorilor ce au cuget ortodox, speriindu-i ca pomenirea arhiereilor ii face automat eretici pe preoti si pe credinciosii care particpa la slujbele lor ?

 ==== Raspunsu la asta esti chiar TU teodot ai devenit eretic si ti-ai schimbat gandirea intr-una ecumenista nu ii vei schimba tu pe ei TE-AU SCHIMBAT EI PE TINE


monahulteodot 4 Mai 2017 la 0:57

Majoritatea nepomenitorilor, atat preoti cat si credincioasi sunt in greseli teologice-adica in erezii, mai mari decat ecumenistii pe care-i cunoastem foarte bine atat ca persoane cat si ca erezie


===Concluzioneaza marele Teo OLOG , a intrerupe pomenirea dupa canonu 15 e mai mare erezie ca ecumenismul si ecumenistii, deci i-a facut ortodocsi pe ecumenisti, deci a aplica ortodoxia e erezie mai mare ca ecumenismu

—–
2. daca sf.voastre veti continua cativa ani aceasta nepomenire si-i veti invata pe credinciosii care se spovedesc-imparatsesc la sf.voastre sa mearga numai la nepomenitori, dupa ce veti muri, la care preoti vor merge credinciosii fideli sf.voastre ? Cum se vor mai mantui dupa moartea sf.voastre ?

===Esti mai mare ca Sf Antonie care a primit raspuns sa isi vada de mantuirea lui ??

Atunci Iuda, cel ce L-a vândut, văzând că a fost osândit, s-a căit“ Mt.27.3
=====De ce minti lumea si nu zici si talcuirea cu falsa caire a lu Iuda, a am uitat TU DISPRETUIESTI CITATELE!! : 
COLECŢIA TÂLCUIRI LA SFÂNTA SCRIPTURĂ  I  TÂLCUIREA SFINTEI EVANGHELII DE LA MATEI SFÂNTU L TEOFILAC T ARHIEPISCOPU L BULGARIE I Bucureşti * 2007 Pag.404
27, 3-5: Atunci Iuda, cel ce L-a vândut, văzând că a fost osândit6, s-a căit şi a adus înapoi arhiereilor şi bătrânilor cei treizeci de arginţi, (4) zicând: Am greşit vânzând sânge nevinovat. Ei i-au zis: Ce ne priveşte pe noi? Tu vei vedea. (5) Şi el, aruncând argintii în templu, a plecat şi, ducându-Se, S-a Spânzurat. (27,3) Matei 26,14-15 (27,4) înţelepciune 2,13 (27,5) 2 Regi 17,23 / Ieremia 32,7 / Zaharia 11,13 / Faptele Apostolilor 1,18 
În urmă, Iuda îşi dă seama [pricepe] ce-a făcut şi se căieşte, dar nu bine [se căieşte]. Pentru că a se prihăni [învinui] pe sine este bun lucru, dar a se spânzura, drăcesc. 


monahulteodot
    9 Mai 2017 la 9:03

Nu suntem de acord …cu noile teorii schismatice-eretice ale noii grupari de nepomenitori de dupa Creta, filiera P.Sava-Hariton-Heruvim, 
==== Hulire a talcuirii Harului

monahulteodot 18 Iunie 2017 la 2:17

preotii romani care au intrerupt public pomenirea arhiereilor au cazut deja in noi erezii si schisme,

cei care cautand „credinta curata”, ajung sa dezbine Biserica.

monahulteodot

20 Iunie 2017 la 1:50

Gruparea preotilor nepomenitori din Romania este o noua secta mai periculoasa decat gruparea ecumenistilor. 

tihon 9 Iunie 2017 la 11:26

Care preoți sunt din secta nepomenitorilor.


    monahulteodot  9 Iunie 2017 la 21:34  Majoritate care au intrerupt in mod public pomenirea arhiereilor, imi pare rau de ei.

—-
Unii arhierei care au semnat la Creta, au semnat de frica, din dorinta de a-si pastra scaunele, dar nu au convingerea ca acolo s-a facut ceva bun pentru Biserica. Si pana nu sunt judecati sinodal, Biserica nu-i considera eretici de nepomenit, adica condamnati definitiv si dati anatemei. 

==== Canonu 15 te contrazice deci iar minti ii numeste pseudo-episcopi de nepomenit si ca fac schisma

—-
monahulteodot 5 Iunie 2017 la 8:57

Mitropolitul Teofan este singurul arhiereu roman care a dat cele mai mari dovezi de pocainta. Ingerii la vami o sa caute ceva cat de cat sa-l poate salva, vreun gest de cainta si de marturisire cat de cat al lui pentru Ortodoxie si o sa scoata in fata dracilor acest Comunicat din 13 august 2016.

monahulteodot
    13 Mai 2017 la 20:4

De vreme ce Mitropolitul Teofan a inceput de cateva luni sa se clatine in privinta ortodoxiei Sinodului de la Creta, lucru facut chiar si numai in particular fata de MS Chirila, inseamna ca acolo a semnat fara convingere. 
=== teofan ” Foarte” se mai clatina si ”dă inapoi” prin declarati ca : „inventand tot felu de neregulii legate de sinodul din Creta…ataca pe cei ce nu sunt de aceeasi parere cu ei si prin aceasta se inscriu in randurile dusmanilor Bisericii“( pe youtube ,doxologia.ro peedica : Învierea Domnului – trecerea de la robie la libertate – IPS Teofan, Publicat pe 13 apr. 2017), parca ar fi doctrina COMUNISTA : dusmanul de clasa


Chiar Patriarhul Daniel-este o marturie a unui preot din Bucuresti, ar fi declarat in fata a 1000 de preoti ca numai Biserica Ortodoxa este singura Biserica adevarata iar catolicii nu au har. Pe preot il cheama Emanuel. Mitropolitul Teofan s-a dezis public-ce-i drept in urma presiunilor din octombrie, de monofizitism, de casatoriile mixte, de teoria ramurilor

Ciobotea nu ar fi eretic convins : https://ayeaye20.wordpress.com/2017/06/05/sinoagoga-satanei/

monahulteodot 3 Iunie 2017 la 20:05
Mitropolitul Teofan. Singurul care s-a dezis de ereziile pe care le-a semnat in tinerete, a fost tot el. 

monahulteodot 1 Iunie 2017 la 18:19 

Lauda intreruperea pomenirii arhiereilor eretici convinsi 100%. ADiCA ACEI ARHIEREI ERETICI SUNT CEI CONVINSI LA MODUL ABSOLUT CA EREZIA PE CARE O PROPOVADUIESC ESTE ORTODOXIE,

==== Minciuni iar inventate de Teodot ptr indreptatiri dar pus fata in fata cu Sf Vasile: 

“Încă de când era diacon, Sfântul Vasilie cel Mare, acest descoperitor al tainelor dumnezeieşti [Ouranophantor], în anul 361 a rupt comuniunea cu episcopul Dianios al Cesareei şi a fugit în pustia Pontică, în ciuda faptului că îl iubea profund şi-l cinstea pe Dianios şi în ciuda faptului că Dianios îl botezase şi-l hirotonise. De ce s-a ‘îngrădit pe sine’ Sfântul Vasilie cel Mare? [1]


Pentru că Dianios, nici măcar din convingere, ci doar din cauza slăbiciunii sale de caracter, asemnat mărturisirea neortodoxă de credinţă a sinodului ****semiarian ****din Constantinopol [în anul 360, sub conducerea ereticului homoean Acachie din Cesaerea Palestinei]. (Patrologia Graeca, Vol. XXXII, col. 388C-392A [Epistola 51: Episcopului Vosforie]). 

—+


– pana la urma, acel credincios mi-a pus intrebarea : P.Justin ar fi intrerupt pomenirea acum dupa Creta ? Eu i-am raspuns : cu toata certitudinea, P.Justin nu ar fi intrerupt pomenirea. Ar fi combatut sinodul de la Creta, dar nu ar fi intrerupt pomenirea.
-i-am spus : Sa-l intrebam pe Sfantul P.Justin daca ar fi intrerupt pomenirea. Eu cred ca nu, i-am spus.

– Dupa parastas a izvorat mirul din fotografiile lui, ceea ce pentru mine a insemnat ca daca aici unde a slujit IPS PImen si a fost pomenit Mitropolitul Teofan a avut loc minunea, inseamna ca nu este dupa Dumnezeu oprirea pomenirii acum dupa Creta.

=====Dar minunea din sinaxar cu capul Sfantului Ioan Botezatorul ce facea minuni desi era tinut de eretici ai uitat-o????

monahulteodot
3 Iunie 2017 la 9:26

M-am mai uitat o data la Raspunsul Mitropolitului Teofan la Scrisoarea ultimatum de intrerupere a pomenirii lui din 13 august 2016. …

doxologia.ro/arhiepiscopia-iasilor/comunicat-de-presa-legatura-cu-reactii-ale-unor-credinciosi-din-mitropolia.

Totusi Mitropolitul Teofan s-a lepadat acolo public de multe erezii


Dintre toti arhiereii romani care au semnat la Creta, precum si dintre cei care au semnat in tara documentele de la Creta, Mitropolitul Teofan a dat cele mai mari semne de indreptare. 
Nu exista nici un arhiereu din lume din cei care au semnat la Creta, care la presiunile preotilor-credinciosilor, sa se fi lepadat public de atatea erezii la intoarcerea in tara. Ca nu si-a retras semnatura dupa cum am cerut, acesta ramane pacatul sau. Aceasta revenire a lui, arata ca Mitropolitul Teofan mai are intr-ansul o scanteie de Dreapta Credinta si nu poate fi considerat irecuperabil, in asa fel incat sa se intrerupa pomenirea lui la Sf.Liturghie.
In nic un caz, Mitropolitul Teofan nu poate fi considerat a fi la masura caderii in erezie a Mitropolitului Nifon. Se da voie la intreruperea pomenirii numai a acelor arhierei irecuperabili din punct de vedere Ortodox, si nu este obligatore aceasta intrerupere inainte de caterisirea lor intr-un Sinod. Dar nu cred ca este cazul Mitropolitului Teofan

==== Apararea unor eretici ce staruie in Eres gresala daca pe tine te-a amagit Arie=Teofan cu falsa marturisire esti credul si usor de manipulat am mai discutat manipularea asta aici la final de articol
→→Despre monofiziti, nestorieni, partasie cu ereticii si ereticii Sever, Dioscor, Didim, Arie, Eutihie, Apolinarie, Evagrie, Teodor, Origen si “t” eofan (monofizit)”s” avuErezia monofizită numită  “t”eofan “s”avu
eterodox =alta parere, optiune,alta opinie, alta slavire (nu e de mirare ca nu le zic direct eretici termenu asta li se potriveste mănușă
——
b. „ (…) bisericile și confesiunile non-ortodoxe s-au abătut de la adevărata credință a Bisericii celei Una, Sfântă, Sobornicească și Apostolească” (art. 21);
== zice: s-au abatut, intrebare de bun simt au fost vro data pe Cale ereticii ca sa se abată
—–
b. Comunitățile și confesiunile creștine eterodoxe s-au îndepărtat în elemente doctrinare fundamentale de la credința cea adevărată,
=== au fost vro data cu noi ca sa se departeze adica au crezut Drept ? , cand acesti sectanti(protestantii anglicanii cand au aparut???)s-au nascut trupeste dar si ca secta mai tarziu sau in alte rataciri 
——

Punctu e: …nu rezultă că fiecare Biserică este obligată să vadă celelalte biserici ca biserici în adevăratul şi deplinul sens al cuvântului” (art. 19).
===asta suna ca erezia biserici depline si nedepline adica cele eretice au si ele ceva “har” poate un “botez” ceva ca tot prin Bucuresti is popi ce ii accepta pe papistasi doar prin mirungere accepta si casatorii monofizit cu “ortodoxa”
=== mai suna a limbaj ecumenist din acordu cu monofizitii/prajitii in cartea Persoana si Natura pag 187 – rezumat : acceptarea de catre ortodocsii a sinoadelor 4,5,6,7 ca fiind in acord cu sinoadele 1,2,3  zic monofizitii ca e propia interpretare a ortodocsilor si ca PE EI( pe monofizit )NU II OBLIGA CU NIMIC (monofizitii nu vor a recunoaste decat primele 3 sinoade) asta inseamna ca acele sinoade nu is normative  si vor fi considerate neecumenice adica “parerile” Sf Sinoade is ale unor nimeni ,si “ortodocsii” semneaza d’astea , ceva de gen postu nu mai e obligatoriu ca in cazu cipului cine vrea il ia, cine nu,nu  cum zicea teofan
Deci interpretarea e a lu teofan, si ereticii la randul lor au interpretarea lor : noi ne consideram Biserici, ca fiecare e cu a lui interpretare, da semnam acordu in CMB cu dracu ,adica fix ecumenism= amestecatura ,teofan nu’s Biserici , ereticii noi suntem Biserici = Relativism ii zice acestui fel de vrajeala ecumenista

—–
c. „Acceptarea denumirii istorice a altor biserici și confesiuni eterodoxe”, așa cum menționează documentul Sinodului din Creta, nu înseamnă și acceptarea erorilor doctrinare sau eclesiologice ale acestora. Învățăturile și practicile greșite ale eterodocșilor (ex.: o singură fire în Hristos, Filioque, primatul papal, hirotonia femeilor și altele) sunt erezii și le consider ca atare.

=====AICI SE DA PE FATA , incepe sa zica, ca nu accepta ereziile si le denumeste pe cateva de ce oare a pus-o prima pe cea monofizita 1 fire in Hristos?, se simte cu musca pe camilaf”ca/ca”ciula ?(ps a se observa  kakodoxia),  a zis ca nu accepta ereziile dar nu a dat ANATHEMEI PE NICI UNA , si NU A NEGAT-O pe cea mai periculoasa si nici nu a amintit macar de ea , ce sa mai fie vorba sa o anathematizeze,   pe cea care le inglobeaza pe toate da , ECUMENISMU SATANIST MASONIC ERETIC, deci le accepta pe toate 

←←

—-
monahulteodot

1 Iunie 2017 la 19:49

Iata ce se petrece la orfelinatul de copii al PS Longhin : acum cativa ani, o fata de 12 ani de acolo a fugit acasa pentru ca au vrut sa o batjocoreasca . O cheama Babas 

Se pare ca de acolo sunt luati copii romani pentru reeducare in scopul formarii dintre ei a viitoarelor cadre fsb=kgb

Asta nu a facut-o PS Longhon decat la comanda stapanilor lui din fsb=kgb. Eu nu am deloc incredere nici in el, 

monahulteodot 28 Mai 2017 la 16:5

SINGURUL ARHIEREU DIN LUME care i-a incurajat pe cea mai mare parte a nepomenitorilor romani dupa Creta ? PS Longhin de la M-rea Banceni-Ukraina !!! A adus vreo rezolvare a smintelii Creta sau a produs mai multa dezbinare in BOR ?

Imediat apoi, a afirmat public ca a fost otravit cu mercur in Saptamana Patimilor, ca a fost salvat in mod miraculos de Dumnezeu si ca ii iarta pe faptasi. Dar nu exista nici o astfel de stire nici in Ukraina si nici in Rusia, despre otravirea PS Longhin.

Nu este nici o proba concludenta ca PS Longhin ar fi fost otravit in Saptamana Patimilor-2017. Atunci, de ce minte ? 

monahulteodot 3 Iunie 2017 la 10:40


 Unii credinciosi pe care ii doare de Biserica Ortodoxa Romana si de copiii de la Banaceni, mi-au trimis probe ca acel arhiereu ar fi PS Longhin. Ei sustin ca acest arhiereu ar avea misiune de la Patriarhul Kiril, Mitropolitul Onufrie al Kievului-oameni de baza ai fsb=kgb, sa faca destabilizare in BOR. Numai 25% din copiii de la Banceni sunt bolnavi, restul de 75% ar fi pregatiti pentru viitoarele cadre fsb=kgb.

O fata de 12 ani pe nume Babash, a fugit de la Banceni ca sa scape de a fi batjocorita. http://uainfo.org/blognews/417084-mitropolit-onufriy-ne-zamechaet-rossiysko-ukrainskuyu-voynu-i-sleduet-ukazkam-patriarha-kirilla.html

Nu cumva acei copii vor fi viitoarele cadre ale fsb=kgb ?

Rusii au traditie bogata in a folosi unele manastiri ca centre de reeducare-antrenare de copii pentru viitori agenti fsb=kgb.


Unii romani din zona de la Banceni-Boian sustin ca doar 25% din cei 400 de copii romani de care are acolo grija, sunt bolnavi. Restul ar fi pregatiti pentru viitoarele cadre ale fsb=kgb.

monahulteodot 7 Iunie 2017 la 12:29
Primul vinovat este PS Longhin-agentul fsb=kgb

monahulteodot


3 Iunie 2017 la 19:27

PS Longhin n-a fost niciodata otravit !!! Sa fim seriosi. Acum cativa ani spunea ca o sa fie omorat impreuna cu copiii. A patit ceva ? Nimic. Joaca teatru ca sa atraga in cursa pe cei care i se pleaca.

a inventat aceasta minciuna cu otravirea. Sa nu destabilizam mai mult BOR acum noi dupa Creta, printr-o ravna amara si fara dreapta socoteala.

===
Acuze nedovedite, si acuzarea unui episcop ca MINTE si ca ar fi agent Kgb si a inscenat otravirea

 monahulteodot

28 Mai 2017 la 16:58

Altii au depasit limitele intreruperii pomenirii, au ajuns la noi erezii si si-au format grupari care seamana cu sectele

monahulteodot

19 Mai 2017 la 14:10

iar acum au aparut noi schisme si erezii dupa Sinodul talharesc din Creta.

monahulteodot 4 Iunie 2017 la 21:36

secta nepomenitorilor.

monahulteodot 5 Iunie 2017 la 8:57

secta nepomenitorilor…secta nepomenitorilor

  monahulteodot

    11 Mai 2017 la 5:49
    Nu ne pierdem mantuirea pentru aceste cnp-uri

=== Acelasi lucru il zic si ereticii mateiti care zic ,ca in BOR nu mai e har si  schisma-erezie BOSVR/BOSV spun acelas lucru ca si tine teodot, inclusiv pomenitorii de eretici 

—–

monahulteodot 3 Mai 2017 la 9:34

Neorascolnici vor fi daca vor face ca si rascolnicii dupa ce vor trece in vesnicie preotii lor. 

===Sfantul Maxim e neorascolnic ca nu s-a impartasit 15/20 ani

monahulteodot 22 Aprilie 2017 la 2:58 

: ” Tot intrebati : unde sa mergem sa ne impartasim, sa ne botezam, sa ne cununam ? ASTA E PROBLEMA D-VOASTRA, NU VA PUTEM SPUNE NOI UNDE SA MERGETI! SA VA LUPTATI SA CASTIGATI PREOTI CARE SA INTRERUPA POMENIREA. PENTRU INCEPUT, CU PREOTII PENSIONARI CARE ECONOMIC SUNT INDEPENDENTI.” Aceastea este deja o schisma-secta, o absurditate.

====  Deci a merge la un preot pensionar e SECTA

—-

monahulteodot

   3 Mai 2017 la 10:47 

Marii nostri Preoti Sfinti din prigoana comunista, nu sunt de acord cu preotii nepomenitori romani, 

==== Ai vorbit tu personal cu ei si stii???

Hristos cu Iuda, l-a dat anatemei? NU. 
=== Duhul Sfant prin Sinoadea si Sfinti a dat anathema dar iar citatele nu-s bune , pidalionul si sinaxarul te contrazic

https://monahulteodot.wordpress.com/2017/05/04/texte-introduse-fraudulos-de-zelotisti-in-scrierile-sfinti-parinti-erorile-teologice-ale-pr-hariton-karyotul-din-athos/
. Sf. Iustin spune „schisme, erezii si pierderea multor suflete”, folosind pluralul. Si care sa fie oare noile schisme ? Voi incerca sa deslusesc acest lucru in continuare.
====Deci cei care lupta ortodox is schima ciobotea si șatra lui is ortodocsi, asta interpretand mintea ta bolnava de duhu ecumenist spusele Sf Justin 

–+

UNELE CITATE PATRISTICE, FOLOSITE CA DOVADA SUPREMA DE CATRE SITURI, PREOTI SI CREDINCIOSI IN ARGUMENTAREA NEPOMENIRII SI IMPARTASIRII SPRE OSANDA, NU EXISTA NICAIERI IN OPERELE SFINTILOR PARINTI. 

====== Minciuna habar nu are de canonul 66 Cartagina cu IMPARTASIREA SPRE OSANDA

Sf.Grigorie Teologul care a vindecat biserica C-nopolului de erezia ariana, nu a reusit aceasta prin intreruperea pomenirii, ci prin sfintenia vietii sale avand dragostea dumnezeiasca in el, prin rugaciune si prin cuvant cu putere multa, caci atunci a tinut „Cele 5 Cuvintari teologice”.   

==== De ce nu zici ca Sf Grigorie si rudele lui nu mergeau sa faca Liturghie la arieni ci intr-o magazie de lemne ????


– in anul 867 are loc un  Sinod la C-pol unde Sf.Fotie il cateriseste pe Papa Nicolae si condamna din nou erezia Filioque;

….Cand s-a folosit Sf. Fotie de propriul Canonul 15 pentru intreruperea pomenirii Papei? Niciodata, caci Sf.Fotie – Papa s-au duelat in sinoade teologice, in adunari ale episcopilor, nu in nepomeniri. Istoric, soborniceasca Biserica Ortodoxa a intrerupt pomenirea la 129 de ani dupa Sinodul 8 Ecumenic (880-1009).
==== Ce rost mai avea aplicarea canonului daca l-a CATERISIT PE PAPA???? Daca folosea canonu dupa caterisire insemna ca isi neaga propria caterisire care a dat-o Papei, nici macar lumeste nu mai poti gandii „t“eodot???

La noi in Romania, timp de 2000 de ani nefiind problema intreruperii pomenirii decat la cei de la Slatioara, sunt explicabile aceste caderi, dar dupa un timp nu pot sa ramana scuzabile.

==== Si cu 1881 cand s-au aprobat curviile mixte ce facem???care canon e dogmatic ptr taina cununiei 

—-
“Traseul” citatelor fantoma dezvaluie o mare ispita diavoleasca: precum iezuitii care inventau si falsificau citate sau intregi documente “patristice” in favoarea primatului papal, la fel si stilistii din Slatioara/biserici zelotiste paralele au inventat citate atribuindu-le apoi Sfintilor Parinti, citate care au fost ulterior preluate de zelotistii romani post-Creta, spre atingerea aceluiasi scop: negarea tacita si “patristica” a Harului si justificarea “impartasirii spre osanda” in Biserica Ortodoxa Romana. 
Aceeasi amprenta iezuit-stilist-zelotista
== adica acel canon 66 e iezuit Dumnezeu care l-a inspirat Sfintilor episcopi e IEZUIT, DUMNEZEUL ORTODOX E IEZUIT, hai ca ai zis-o!!!

monahulteodot
2 Iunie 2017 la 22:13

O fi el, Patriarhul Kiril general fsb, mason, … dar cardinal nu e. P.Rafael asta mai si exagereaza. Rusii au avut probleme dintotdeauna cu ratiunea si cu echilibrul … spatiile nesfarsite ii coplesesc. Sfintii lor sa se roage si pentru noi.
===acuze neîntemeiate nici macar nu a zis cardinal

monahulteodot
5 Iunie 2017 la 8:57

Dau anatemei erezia ecumenismului legalizata la Creta-CMB dar s-ar putea ca aceeasi osanda sa cada la un moment dat si pe secta nepomenitorilor, daca nu se intorc la cele ale Ortodoxiei.

=====Nu e ingaduit a judeca pe cei ce dau anathema

SFINŢII VARSANUFIE ŞI IOANN edit. Predania 2015, Pag.332

nici a judeca să cade pre cei ce anathematisesc pre cineva. Că fieştecarele pre sineşi să cearcă.“

Asta e apostazie a lua apararea ereziei ecumeniste si a cmb

=========
=============

Ptr apararea ereticilor vaditi daniel(premiat ptr promovarea ecumenismului national si international), teofan ; ecumenisti, ralierea/pactizarea cu erezia ecumenista si trimiterea oamenilor la ei (conf can 2 Sf Atanasie) si  stiind ca o face spre OSANDA acelora si a lui (can 66 Cartagina),negarea Pidalionului, hulirea harului si hulirea talcuirii ortodoxa a lucrarii(harului), hulirea Duhului Sfant , hulirea Sfintilor ce s-au ingradit de eretici conform canonului 15 I-II , denigrarea unor persoane cu vietuire aleasa ca pr Rafail Berestov, acuze nesustinute Patristic si Biblic asupra celor ce luptă lupta cea buna impotriva ecumenismului, acuze nedovedite aspura unui episcop(Longhin), acuze nedovedite asupra copiilor din grija episcopului ca ar deveni agenti fsb kgb,inchinare la sistemul satanist prin numere date de masoni(cnp ,mrz, carduri) si neopunerea in fata acestui sistem , apararea ereziei ecumeniste din Creta si apararea CMB, judecare celor ce dau anathema .Cu durere spre osânda vesnică a (ne)monahului Teodot : 

Anathema! Anathema! Anathema! (ne)monahului Teodot/ „t“eodot 

3 thoughts on “Anathema Teodot/ „t“eodot

  1. Teodot fie o face de frica, fie joacă dublu rol, după aceiași traiectorie că Amfilohie Brânză, este o părere personală

Leave a comment